Sıkça Sorulan Sorular

Nasıl Sipariş oluşturabilirim?

Bayimiz olduktan sonra, siparişinizi oluşturabilirsiniz. Sipariş oluştururken ödeme ve teslimat yöntemlerinden birini seçerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz

Banka Hesap Bilgileriniz nedir
  • CENSAN HEDİYELİK EŞYA PAZ. ORG. TİC. LTD. ŞTİ.
  •  
  • TÜRKİYE GARANTİ BANKASI A.Ş.
  • ŞUBE KODU: 209 (ALTINTEPE)
  • HESAP NO: 62 00 444
  • IBAN: TR03 0006 2000 2090 0006 2004 44
  • SWIFT: TGBATRISXXX
  • -----------------------------------------------------------------
  • QNB FINANSBANK A.S.
  • IBAN: TR60 0011 1000 0000 0013 3411 96
  • Sube Adi: Kadıköy Çarşı
  • Hesap No.: 13341196
Kargo seçenekleriniz nedir?

censan.com.tr üzerinden satın aldığınız ürünleri anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo ile gönderiyoruz. 16:00’a kadar oluşturduğunuz siparişlerinizi aynı gün kargoya teslim ediyoruz.

Kargo ücretleri ne kadar?

Türkiye geneli kargo ücretimiz Aras kargonun belirlediği fiyatlar çerçevesinde değişkenlik gösterebilir.

Kargo Takip Numarama Nasıl Ulaşabilirim?

Siparişiniz bize ulaştığında gerekli kontroller yapılıp, faturalandırma işlemine geçtikten sonra paketlenecektir. Daha sonrasında ise anlaşmalı kargo aracılığı ile size ulaştırılmak üzere yola çıkacaktır. Kargo aşamasında ki kargolarınızı hesabınıza giriş yaptıktan sonra üye paneli-siparış takip bölümüne tıklayarak siparişinizin son durumu hakkında ki bilgilere ulaşabilirsiniz. Siparişiniz Kargoya verildi gözüküyorsa takip numarası için bize ulaşabilirsiniz.

Siparişim bana ne zaman teslim edilir?

16:00’a kadar oluşturduğunuz siparişleriniz aynı gün kargoya teslim edilmektedir. Türkiye geneli kargolarınız genel olarak en geç iki iş gününde adresinize teslim edilmektedir. Kampanya dönemlerinde, bayramlar ve resmi tatil günlerinde kargo şirketlerinin yoğunluğundan dolayı farklılıklar ortaya çıkabilmektedir

Teslimatta neye dikkat etmeliyim?

Kapıya gelen kuryenin önünde paketinizin dışında yıpranma, ezilme, ıslaklık gibi durumlar mevcut mu kontrol edin. Eğer rahatsız edici bir durum söz konusu ise kargocuya durumu bildirin. Hasar Tespit Tutanağı tuttararak bize geri gönderin. Kutu açana kadar Kuryenin ayrılmasına müsaade etmeyin.

Eksik Ürün Geldi ne yapmalıyım?

Eğer Siparişinizdeki ürünlerden birinin eksik geldiğiniz düşünüyorsanız ödediğiniz tutarı ve fatura tutarını karşılaştırın. Faturadaki ürünler kargodan teslim aldığınız ürünler kargoda teslim aldığınız ürünlerle uyuşmuyorsa bize ulaşın

Hasarlı Ürün Geldi Ne Yapmalıyım?

Siparişleriniz özenle hazırlanarak paketlenmektedir. Kargo esnasında ise bazı durumlarda hasarlar oluşabilmektedir. Siz müşterilerimizi mağdur etmemek istiyoruz. Bundan dolayı gelen siparişinizi kapıdaki kargo görevlisi eşliğinde açmanız önem arz ediyor. Eğer ürününüzde bir hasar mevcut ise Hasar Tespit Tutanağı tutturarak paketi kabul etmeden bize geri gönderin.

Siparişi Nasıl İptal Edebilirim?

Siparişiniz henüz faturalandırma aşamasına gelmeden bize ulaşarak siparış no bildirip iptalini oluşturabilirsiniz

Satılan Ürünler orjinal mi?

Evet Orjinal, Müşterilerimizin güvenliği bizim için çok önemli. Ürünlerimizin tamamı faturalı olarak sistemimizde bulunmaktadır. Birçok markaya ait ürün çeşitliliği sunuyoruz. Bu ürünlerin temini üretici ve distribütör firmalar tarafından sağlanıyor.

Sitenizden Ürün alabilmek için kredi kartı bilgilerimi girmek zorunda mıyım?

Hayır, dilerseniz Havale ve EFT ile, Mağzamızda nakit/Kredi kartı ile, Yada Cari ödeme Şeklinde gerçekleştirebilirsiniz.

Kredi kartı CCV2 bilgilerime nasıl ulaşabilirim?

Kredi ve banka kartlarınıza 3 haneli rakam sizin güvenlik kodunuzdur. Kredi kartınızın arkasını çevirerek ulaşabilirsiniz.

Siteniz güvenli mi?

Sitemizde 256BIT SSL sertifikası ile alışverişlerinizi güvenle yapabilirsiniz.

E-BÜLTEN ABONELİĞİ

E-Bülten aboneliği ile fırsatları kaçırma...

Alışveriş Sepetim

ShopPHP | v5